.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی هجمه علیه هاشمی در جبهه پیروان

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه برخی از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری نظیر شهاب الدین صدر، منوچهر متکی و سیدمحمد حسینی در لیست وزیران دولت دهم حضور دارند خبر داد که احمدی نژاد از این جبهه به عنوان بزرگترین حامی وی در انتخابات در باره کابینه نظر نخواسته است.

غلامحسین امیری قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نظرات حبیب الله عسگر اولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص اینکه نباید برخی وزارتخانه های مهم از جمله وزارت امور خارجه، اطلاعات، کشور، ارشاد و دفاع در اختیار اطرافیان رئیس جمهور قرار بگیرد اظهار داشت: این نظرات شخصی آقای عسگراولادی درباره این وزارتخانه ها است.

وی ادامه داد: تا جایی که بنده مطلعم در جبهه پیروان درباره چنین موضوعی بحثی نشده است اما در مورد هجمه های اخیر علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی بحثهایی در جبهه پیروان خط امام و رهبری مطرح شده است که بخشی از آن را آقای عسگر اولادی اعلام کرده اند.

امیری با بیان اینکه وزیران پیشنهادی به مجلس از سوی رئیس جمهور باید افرادی متدین، انقلابی، ساده زیست، پاک، کارآمد و دارای سوابق و تحصیلات لازم باشند گفت: آقای احمدی نژاد تا جایی که بنده مطلعم تا کنون از جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره کابینه نظری نخواسته اند البته ممکن است ایشان از برخی احزاب اصولگرا و افراد به صورت محرمانه نظرخواهی کرده باشند.

وی تصریح کرد: آقای احمدی نژاد در دیدار با اعضای فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی از ارائه نظرات نمایندگان، افراد و احزاب درباره ویژگیهای وزیران استقبال کرده و حتی لیستی هم برای کابینه از مجمع نمایندگان یکی از استانها دریافت کرده است.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین درباره احتمال حضور مهندس مرتضی نبوی از اعضای شورای مرکزی این جامعه درکابینه دولت دهم اظهار داشت: در دولت نهم تقاضاهایی برای همکاری آقای نبوی بود اما برای همکاری وی با دولت دهم و اینکه درخواستی به آقای نبوی ارائه شده است یا خیر خبر ندارم. آقای نبوی عنصری ارزشمند، مفید، باتقوا، با بصیرت و برنامه ریز است.

امیری در پایان ابراز امیدواری کرد که کابینه دولت دهم متشکل از افرادی کارآمد و توانمند باشند که بتوانند با کمک رئیس جمهور مشکلات مردم را حل کرده و مطالبات آنان را محقق کنند چرا که مردم در شرایط فعلی نیاز به آرامش، امنیت و امیدواری به آینده دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.698 seconds.